[Czuwaj] posredniosc w wyborach

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Sob, 30 Maj 2009, 22:25:44 CEST

W dniu 30 maja 2009 22:19 użytkownik Grzegorz <goja73 w poczta.onet.pl> napisał:

> [[Grzegorz] ] Ja też chciałbym w to wierzyć, ale na czym opierasz swą
> pewność?

Kurcze Grzegorz nie będę pisał o tym co robią chorągwie bo mam nagle
wrażenie, że spędziłeś w hibernacji ostatnie 10 lat :) Ja wiem, że
twoja chorągiew jest tą z najbardziej OK, ale ty na prawdę nie wiesz o
tym co się dzieje w innych? Heh...

A co do mojej pewności. Nie żyjemy na środku pustyni. Ja ciągle o tym samym.

Mamy w Europie pełno organizacji skautowych. Prężnych, dynamicznych,
stanowiących powazne siły w NGO w swoich państwach. Skupiających spory
odsetek młodzieży w swoich krajach. Mających stabilne członkostwo lub
nawet wzrastające (ostatnio w UK). Organizacji odpowiadających na
potrzeby młodych ludzi.

W tych organizacjach Youth Envolvement - czyli zaangażowanie młodych w
podejmowanie decyzji to jeden z najwazniejszy priorytetów. W tych
organizacjach wybiera się wolontariuszy i zatrudnia płatne zarządy
(lub też bezpłatne).

W tych organizacjach działa wiele mechanizmów o których piszą od lat.

Ale my jak głupcy po raz kolejny wynajdujemy koło...