Re: [Czuwaj] Zjazd, projekty statutu, dyskusja - prośba o opinie

seascout czwartak w gmail.com
Czw, 12 Lis 2009, 14:34:04 CET

Na zbiórce w Załęczu użyto argumentu Konstytucji Stanów Zjednoczonych,
kolebki demokracji, w której jest trójpodział na władze uchwałodawczą,
wykonawczą, sądowniczą i kontrolną :D Czyli trójpodział podzielił się na
cztery :)

To był argument za nie likwidowaniem CKR.

Seascout