funkcje = Re: Re: [Czuwaj], Zjazd

Maciej Syska msyska w czarna13.pl
Czw, 12 Lis 2009, 14:51:08 CET

steppenwolf44 w op.pl pisze:

> W związku z tym uważam że pod względem "betonowości" delegatów na zjazd nie będzie tak źle jak przewidujecie. Co oczywiście nie musi oznaczać że delegaci - choć "niebetonowi" - masowo zagłosują za projektem zmian w statucie autorstwa Rady Naczelnej!
>
> Michał Piotrowski
Taką też mam nadzieję :).

Statut autorstwa Rady Naczelnej nie jest bowiem, w jakiś szczególny
sposób, "niebetonowy", postępowy i odpowiadający na problemy, z którymi
zmaga się (a właściwie unika zmagania się) ZHP.

A przedstawianie go jako przełomowego, to niestety ponowne chowanie
głowy w piasek i udawanie reform związku.

Mam więc nadzieję, że delegaci "niebetonowi" i "betonowi" pomyślą nad
gruntowną reformą :), albo chociaż zmodyfikują projekt RN, tak, żeby pod
pozorem postępowości nie regionalizować dalej ZHP.

Pozdrawiam,
Maciek Syska