[Czuwaj] Podstawy wychowawcze ZHP - uchwała GK ZHP

Śro, 14 Paź 2009, 11:54:49 CEST

seascout, środa, 14 października 2009:

> Zostawiłbym też sumieniu instruktora / harcerza kwestie tego czym jest dla
> niego Bóg.

No, ale jeżeli dla mnie Bóg nie jest czymś, tylko Kimś, a dla kogoś innego Bóg
to wygodne, dostatnie życie, to się raczej nie dogadamy w dyskusji o
wychowaniu duchowym. Wydaje mi się, że jest jednak jakaś granica rozszerzenia
pojęć.

--
hm Marcin Bednarski
parasol w harcerstwo.net