[Czuwaj] Podstawy wychowawcze ZHP - uchwała GK ZHP

Śro, 14 Paź 2009, 12:49:01 CEST

Piotr Kołodziejczyk, środa, 14 października 2009:

> A jesli moje uczynki odpowiadaja temu, co twoj Bog oczekuje w ramach
> sluzenia Mu, tylko, ze ja robie to nieswiadomie, bo nie podzialem
> twojej wiary w Jego istnienie, to co?

A to jest w ogóle możliwe w jakiekolwiek sytuacji poza "zeuropeizowanym
buddyzmem" i kultami typu "latający potwór spagetti"? Trochę sobie tego nie
wyobrażam.

--
hm Marcin Bednarski
parasol w harcerstwo.net