[Czuwaj] Podstawy wychowawcze ZHP - uchwała GK ZHP

Tomasz Chabinka tchabinka w dhwatra.com
Śro, 14 Paź 2009, 13:15:16 CEST

Marcin Bednarski pisze:
> Piotr Kołodziejczyk, środa, 14 października 2009:

> A to jest w ogóle możliwe w jakiekolwiek sytuacji poza "zeuropeizowanym
> buddyzmem" i kultami typu "latający potwór spagetti"? Trochę sobie tego nie
> wyobrażam.

Jeśli Twój Bóg oczekuje że będę dobry (vide Kazanie na górze), a ja będę
dobry, to chyba tak.

--
Czuwaj!
Tomasz Chabinka HO

"Ukochanie i odczucie idei bardziej ją wcieli w życie niż
najokrutniejsze regulaminy." Andrzej Małkowski