[Czuwaj] salutowanie

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 28 Kwi 2010, 13:55:43 CEST

Dawno, dawno temu miałem ochotę wziąć się za regulamin musztry, zaraz
jak skończe z mundurowym (przeciż to robota na kilka tygodni :D). Ale
mi przeszło (pewnie ku uciesze niektórych :)

Ale wracając do meritum - Grześ, jest to przeciez jasno napisane w
regulaminie. Po co szukać odniesień w jakichś służbach wojskowych?

Salutowanie do lilijki to jakiś wymysł. Poza tym że zasłania oczy ;)

Moją wątpliwość budzą tylko dwa zapisy - jeden o najkrótszej drodze
(przypominam, że to linia prosta :)))
Drugi o dłoni zwróconej do przodu. Salutowanie z palcami przodem, a
nie bokiem, jakoś tak - IMHO - strasznie lamersko wygląda :) Zresztą
tak mało kto chyba salutuje, zazwyczaj palce są bokiem.

g00rek