Re: Re: [Czuwaj] Re: Cisza na liście a tu...

seascout czwartak w gmail.com
Pon, 6 Gru 2010, 13:42:27 CET

Czyli zabrakło wg Druha słowa "pełna" kadencja... Tak?

No i jak dla mnie, to właśnie teraz, zaczyna robić Druh to, przed czym tak
się wzbraniał. Zaczyna się manipulacja.

Zaczynająca  od obrażania adwersarza (Feliks Edmindowicz Kowlak), poprzez
deprawowanie delegatów ("a jeżeli intencje kilku instruktorów pięć lat temu
były inne" - z czego Druh wnosi, że "kilku"?) po czepianie się słów, bez
zrozumienia ducha uchwały i intencji uchwałodawcy, które były wtedy jasne i
czytelne.

Chodziło o to, by komendanci, którzy już pełnią funkcję, nie mogli pełnić
jej dłużej, niż wymaga tego statut, czyli przez dwie pełne kadencje.

A wszystko to robi Druh po to, (mówię o manipulacjach) by podtrzymać swoją
tezę, która stoi w poprzek zapisów statutu.

Druh wybrał drogę oddania sprawy do chorągwi dolnośląskiej do RN, ja tez
wybiorę tę drogę. Skoro dwie strony inaczej rozumieją ten sam zapis - to
może musi wkroczyć trzecia strona, która ten spór roztrzygnie.

Ciekawi mnie, że nie myślisz Druhu Janie o kosztach społecznych takiego
rozwiązania. Czy naprawdę, przyniesie to splendoru Komendantowi Chorągwi
Kujawsko - Pomorskiej? Co - jeśli decyzja Rady okaże się niekorzystna dla
Druha?

Seascout