[Czuwaj] Re: Zulu Gula

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Pon, 6 Gru 2010, 14:07:52 CET

Dnia 06-12-2010 o 13:09:34 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał(a):

> A swoją drogą, czy by się Druhowi podobało, gdyby w krainie Zulu Gula,
> tak
> dla pozoru Bamba zamienił Mambę na jeden rytm bicia tamtamów? Czy o to
> chodzi?
> Pozdrawiam
> Jan Orgelbrand
> tel. 723 996 196
> e-mail: jan.orgelbrand w gmail.com

Do Druha Jana:
Zależy od tego jaki byłby ten "pozór". Mogłoby się okazać, że Bamba jest
wyjątkowo git i, że życie bez Mamby jest baardzo w porządku. I wtedy
demokracja mogłaby zacząć działać. A tak ? Wszyscy krzyczą: "Wszyscy mamy
Mambę... Mam i ja" CAŁE 100%.
Oczywiście bardziej by mi się podobało gdyby wszystko mogło się odbywać
tak jak powinno. Ale widzę, że ZHP wciąż jeszcze do tego nie dojrzało.

Do Maćka Sasa

Pisanie wprost i JASNE wyrażanie swojego zdania jest "żenujące, kąśliwe i
prymitywne". No trudno, nie będę w dyskusjach maskował swojego zdania
różnymi ą i ę.
Nie lubię fałszu. Swoje zdanie zawsze staram się wyrażać wprost i
dobitnie, tak by później nie bardzo można było na ten temat dywagować.

... Tak, tak to prymitywne. Brak temu elegancji - rzekł kat głaszcząc swój
topór. Za to dość skuteczne. Działa zawsze w przeciwieństwie do 16 sztychu
w 32-giej kombinacji pchnięciowej rapiera pana Hrabiego...
Choć ten sztych rzeczywiście... Elegancko wchodzi w nerkę...

Janusz Sikorski