[Czuwaj] Re: Zulu Gula

seascout czwartak w gmail.com
Pon, 6 Gru 2010, 23:05:47 CET

> Bylam naiwna. Dlaczego nie zaproponowalam jasniejszego zapisu, np.
> wzorowanego na konstytucji RP? Nie przyszlo mi do glowy, zeby poprawiac
> prawnikow z komisji statutowej. Dlaczego oni zgodzili sie na zapis, ktory
> dopuszcza sprzeczne interpretacje? Nie mam zielonego pojecia... Czy juz
> wtedy ktos polozyl podwaline pod to, co dzieje sie teraz??

Basia, ale mówisz, jakby wszystko było już zamknięte i skończone.

Jak na razie, dwóch komendantów "objętych programem 10+" zrezygnowało ze
startu (powołując się miedzy innymi na zapisy statutowe) a dwóch złamało te
zapisy i wystartowało.

Ci drudzy narażają się (i chorągiew) na powtórny Zjazd, w przypadku, gdyby
Rada Naczelna uchyliła uchwałę Zjazdu. Z tego co wiem, w przypadku obu tych
chorągwi JUŻ WPŁYNĘŁY do RN wnioski o unieważnienie wyborów, jako
sprzecznych ze statutem. Co zrobi Rada - nie wiem, ale niewykluczone, że
przychyli się do tych wniosków.

Z tego co wiem, również w Twojej chorągwi są osoby, które chcą złożyć
wniosek o unieważnienie wyborów, gdyby doszło do sytuacji w której Dh.
Domagała ponownie wystartuje na funkcję komendantki i wygra, a komisja
wyborcza dopuści taka kandydaturę do wyborów.

Jak to mówią - pożyjemy - zobaczymy, ale raczej nie jest tak, że nadzieja
umarła. Jak to mawia Leon - ta zamarza ostatnia :)

Ja wierzę, że jednak stanie się tak, jak tego chcieli delegaci na zjeździe,
a nie wygra manipulacja i pokrętne interpretacje zapisów, wydawałoby się,
oczywistych.

Seascout