[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 74, Numer 8

Jan Orgelbrand jan.orgelbrand w gmail.com
Wto, 7 Gru 2010, 12:38:01 CET

Zgadzam się, że od populizmu w tej dyskusji aż chlupie w butach. Ale na
jedno chcę zwrócić uwagę: my jako wychowawcy wychowujemy naszych harcerzy do
życia w demokracji, a nie tylko do umiejętności jedzenia nożem i widelcem i
znajdowania 87 stopnia szerokości geograficznej na podstawie analizy kory
brzozy.  Dlatego musimy sami stosować w działaniach wewnątrzorganizacyjnych
standardy demokratyczne i niejako odtwarzać (zachowując wszelkie proporcje)
m.in. mechanizmy wyborcze w państwie.

Pozdrawiam
hm. Jan Orgelbrand