[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 74, Numer 8

Wto, 7 Gru 2010, 13:00:40 CET

Wszystkie standardy państwa polskiego mówią, że posiedzenie kolegialnej
władzy nie może się odbyć bez skutecznego o nim zawiadomienia wszystkich
członków tej władzy. Odpowiedz na pytanie, które zadaję Ci od tygodni na
tej liście:
Czy wszyscy członkowie NSH zostali zawiadomieni o posiedzeniu, na którym
podjęto uchwałę nazywaną przez harcerza Kowlaka "Lex Bednarczyk"?

Ryszard