Re: Uchwała, posiedzenie, etc [było Re: [Czuwaj] Re: Re: Cisza na liście a tu...]

Jan Orgelbrand jan.orgelbrand w gmail.com
Wto, 7 Gru 2010, 13:35:53 CET

Taki zapis precyzujący był w nieprzyjętym przez zjazd projekcie statutu. A
demokracja jedno ma imię, czy to w państwie, czy w organizacji, która na
dodatek chce być szkołą wychowania obywatelskiego.

hm. Pozdrawiam
Jan Orgelbrand