[Czuwaj] jeszcze o demokracji cd...

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Wto, 7 Gru 2010, 13:55:30 CET

AG napisała:

> Nauczyłam się-
> - jak manipulować wolą zjazdu
> - jak wpływać na głosy delegatów
> - jak kłamać w żywe oczy robiąc swoje na boku
> - jak ugadywać się z ludźmi, na których zazwyczaj wolelibyśmy nie
> patrzeć dla dobra poparcia
> - jak dostosowywać rzeczywistość do swoich potrzeb 'interpretując' treść
> uchwał zupełnie inaczej, niż uchwałodawcy by sobie życzyli
> i tak, przyznaję, że dawniej krew się we mnie burzyła
> ale gdy w wielkim wzburzeniu wracałam z Bydgoszczy po głosowaniu do RN
> to jeden z nie-aż-tak-bardzo Starszych Druhów powiedział mi -
> [...]

O tym właśnie piszę.

O odium historii z czasów w których dla wielu ludzi ZHP było przybudówką
PZPR i jako taka musiało mieć różne mechanizmy zabezpieczające przed
"szaleńcami" który a nóż uwierzyliby w ideały harcerskie.
Bo harcerstwo to tylko taka ściema dla dzieci nie mająca się nijak do
dorosłego życia... Prawda ?

Janusz Sikorski