[Czuwaj] jeszcze o demokracji

michalina32 w wp.pl michalina32 w wp.pl
Wto, 7 Gru 2010, 20:24:56 CET

Dnia 7-12-2010 o godz. 19:58 Darek Brzuska napisał(a):

> Do tej pory myślałem, że na ostatnim Zjeździe zgłosiłem delegacji
> chorągwianej chęć kandydowania do RN i w efekcie zostałem wybrany. Teraz
> już wiem, że to komendanci chorągwi umówili się wcześniej między sobą,
> żeby mnie wcisnąć do RN i Zjazd "klepnął". Nie rozpędziłeś się aby, Sikor?
>
> Oczywiście, procedura wyborów do władz na Zjeździe była mocno dyskusyjna.
> Zjzad głosował, nie znając kandydatów, bez prezentacji, bez informacji.
> Oczywiście, źle się czuję z tym, że formalnie wybierał mnie cały Zjazd, a
> faktyczny wybór dokonał się wcześniej w gronie delegatów mojej chorągwi.
> [...]

Darku
a w Bydgoszczy? ze Stołecznej zgłosiło sie kilkunastu kandydatów
nie przeszli ci, którzy byli obecni na sali i się prezentowali
za to przeszli ludzie, których wówczas nawet delegaci nigdy na oczy nie
widzieli ani nie słyszeli.

Tu zgadzam się z Sikorem.
Na ostatnim zjeździe po prostu część ludzi już zrezygnowała z kandydowania
spoza ustalonej listy i tyle.

pozdrawiam
Ania