[Czuwaj] jeszcze o demokracji cd...

Jan Orgelbrand jan.orgelbrand w gmail.com
Wto, 7 Gru 2010, 15:00:17 CET

"Harcerstwo to poważna rzecz", powiedział Premier w Krakowie. I dlatego
trzeba zabrac pochodnie tym wszystkim Herostratesom, którzy ganiają po
naszym stowarzyszeniu i szukają, co by tu zrobić, byle tylko coś sie działo.
Jakiś fajny pożar?
Pozdrawiam
Jan Orgelbrand
tel. 723 996 196