[Czuwaj] jeszcze o demokracji cd...

seascout czwartak w gmail.com
Wto, 7 Gru 2010, 15:33:16 CET

W dniu 7 grudnia 2010 15:00 użytkownik Jan Orgelbrand <
jan.orgelbrand w gmail.com> napisał:

> "Harcerstwo to poważna rzecz", powiedział Premier w Krakowie. I dlatego
> trzeba zabrac pochodnie tym wszystkim Herostratesom, którzy ganiają po
> naszym stowarzyszeniu i szukają, co by tu zrobić, byle tylko coś sie
> działo.
> Jakiś fajny pożar?

No własnie!

To po co lecieliście podpalać kandydaturę Rafała Bednarczyka do GK w 2007
roku? Po co ją blokowaliście? Czy nie po to: "byle coś się działo"?

Ani razu na tej liście, mimo wielokrotnych wezwań, nie wytłumaczyłeś Druhu
Janie, czemu właściwie podjęliście taka uchwałę. Z czego wywiedliście, że
nie można po raz drugi kandydować?

Jedyne co powiedziałeś to: Quod scripsi, scripsi. To wszystko? Całe
wyjaśnienie?

Ja cierpliwie czekam aż wyjaśnisz.

Bo im dłużej nie odpowiadasz Druhu, im dłużej kluczysz, tym bardziej rośnie
we mnie przekonanie, że działaliście na jakieś zapotrzebowanie...

No wiec powiedz Druhu, dlaczego Rafał Bednarczyk w 2007 roku nie mógł po raz
drugi kandydować do GK?

Seascout