[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 74, Numer 16

seascout czwartak w gmail.com
Śro, 8 Gru 2010, 13:14:10 CET

Odkąd istnieje lista, co i rusz, czasem, ktoś wstawał i krzyczał"
Przestańcie dyskutować - weźcie się do roboty!

Co można odpowiedzieć...?

1. To lista dyskusyjna. Służy dyskusji. Każdy z nas, jest czynnym
instruktorem w swoim środowisku. A jak nie jest - to nie znaczy, że nie ma
nic mądrego do powiedzenia,

2. Jeśli ktoś nie lubi czytać dyskusji - to można się z listy wypisać. Nikt
nikomu nie nakazuje śledzenia listy. Nie ma obowiązku uczestnictwa w liście,

I chyba tyle..

Seascout