Re: Re: [Czuwaj] Nowa Drużynowa

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Pon, 4 Sty 2010, 09:04:45 CET

"Michal Gorecki" <g00rek64 w gmail.com> napisał(a):

 > No ja do końca nie wiem co to ma wspólnego z wychowaniem dorosłych...
 > Członkowie drużyny są "od II klasy podstawówki do II klasy gimnazjum."
 >
 > g00rek

Pewnie chodziło o to, że druhna drużynowa nie tylko nie posiada stopnia instruktorskiego, ale nawet nie złożyła przyrzeczenia (na zdjęciu widać że nie ma krzyża).

No ale cóż, takie przypadki się zdarzają w przypadku dorosłych którzy przychodzą do harcerstwa "z zewnątrz" - zaczynają działać w ZHP nie będąc w młodości harcerzami. Np. są nauczycielami i w swojej szkole zaczynają prowadzić drużynę harcerską. W takim przypadku komendant hufca sprawdza czy delikwent nadaje się do tego by być drużynowym, i jeśli tak to taka osoba zakłada drużynę i w określonym czasie musi złożyć przyrzeczenie i zdobyć stopień pwd.

Pozdrawiam, Michał