Re: Re: [Czuwaj] Nowa Drużynowa

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 4 Sty 2010, 09:21:55 CET

W dniu 4 stycznia 2010 09:04 użytkownik  <steppenwolf44 w op.pl> napisał:

> Pewnie chodziło o to, że druhna drużynowa nie tylko nie posiada stopnia instruktorskiego, ale nawet nie złożyła przyrzeczenia (na zdjęciu widać że nie ma krzyża).

> [...]

I takich przypadków będzie coraz więcej - pisałem już o tym. A my nie
jestesmy do końca na to przygotowani prawdę mówiąc.

I choć to wazna sprawa, nadal uważam, że nie ma nic wspólnego z
wychowaniem dorosłych :)
Dorosła osoba przychodzi do ZHP jako Wychowawca. Trzeba mu stworzyć
odpowiednie warunki, ale nie zmienia to faktu, że jest on tu na
służbie wobec dzieci i młodzieży i to dla nich, nie dla niego jest ta
organizacja (w sensie celu, nie miejsca :)