Re: Re[2]: [Czuwaj] krzyż

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 9 Cze 2010, 13:15:16 CEST

W dniu 9 czerwca 2010 12:37 użytkownik Piotr Giczela
<piotr.giczela w zhr.pl> napisał:

> Goorku drogi. Może masz rację, twierdząc, że gdzieś, ktoś opiera swoją działalność w jednostkach ZHR na negowaniu ZHP.
--ciach

Piotr ja wiem, że środowiska mają pomysł na działanie. Ale wiem też -
nie tylko ze sowich obserwacji - że niestety temat ZHP jest ciągle
obecny. Ja go spotykałem właśnie na dole, bo z ZHRowską górą miałem
mało do czynienia (a byłem sam na górze w chwili gdy w ZHR rządzili
Rycerze Niepokalanej, więc może i dobrze że nie miałem)

Oprócz komisarza zagranicznego, który bardzo sympatyczny był :)

podrawiam