[Czuwaj] ...niepokonanym...

Jędrula jkuny w interia.pl
Nie, 21 Mar 2010, 21:16:50 CET

No to na dwa dni przed rocznicą 25-lecia złożenia Obietnicy Zucha i
wstąpienia do ZHP.
Trudno mi zrozumieć tą decyzję. Jest jeszcze kilka rzeczy, jakie mogłeś
zrobić.
W naszym hufcu jest potrzeba harcmistrzów i ludzi z wizją do działania, a
wzorów potrzeba bardziej niż kiedykolwiek.

A żona, dziecko i dom, nie jest dla mnie argumentem.
Żona pójdzie do pracy, dziecko do żłobka, a dom nowy więc roboty przy nim
nie będzie.
I co będziesz robił?

Pierwsze miesiące z dzieckiem są trudne, ale bez przesady, żyje się dalej.
Choć łatwo nie jest, ale ja swoich funkcji harcerskich, społecznych, czy w
firmie nie wyobrażam sobie,
Że będę pełnił jak dziecko będzie pełnoletnie.

Jędrzej

Kup wlasne mieszkanie za 72 tys. zl.
Sprawdz najlepsze oferty >>> http://link.interia.pl/f2613