[Czuwaj] Dokumenty KSI

Kasia Delążek kasia w wawrzyszew.net
Sob, 27 Mar 2010, 19:40:54 CET

Tylko jedno zadanie było wykonane. Reszta nie była, ale forma zapisu była dla
wszystkich zadań taka sama.

Darku - tak celowo używam określeń uwłaczającym członkom KSI, zupełnie jak Ty
na zeszłorocznych obozowych odprawach, kiedy też byłeś zezłoszczony i
wkurzony. Teraz wkurza mnie Twoja wypowiedź.
I do zobaczenia na hufcowym jajku.

A komisję obchodzą przepisy - i mają ku temu powody, bo to namacalny dowód ich
pracy. Na jakość kontaktów z potencjalnymi instruktorami nie ma takiego
dowodu. Moja złość i niezadowolenie nie jest dla nikogo argumentem, że to
spotkanie KSI nie było ich najlepszym.

A jeżeli chodzi o przyznawanie stopni za "dokonania" to jestem zadowolona, że
nasza organizacja ma już to za sobą. Bo co to są "dokonania"?
Jeżeli ma się być świadomym wychowawcą, to trzeba wiedzieć, jakie się ma wady
i zalety, trzeba znać drogę, którą się chce podążać. I takie planowanie próby
jest jednym z momentów, żeby się zatrzymać i pomyśleć o sobie.

Kasia Delążek