[Czuwaj] Dokumenty KSI

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Wto, 30 Mar 2010, 23:29:05 CEST

W dniu 30 marca 2010 22:52 użytkownik Ryszard Rak
<ryszardrak.waw w gmail.com> napisał:
> Kiedyś po 10 latach pracy instruktorskiej w stopniu harcmistrza
>
> można było otrzymać tytuł: "Harcmistrz PL" i biało czerwoną podkładkę.
>
> Uważam, że powinno się przywrócić tytuł dla długoletnich aktywnych
> harcmistrzów
>
> po 10 latach pracy instruktorskiej w nazwie: "Harcmistrz RP" z biało
> czerwoną podkładką.
>
> Jak inaczej Związek może im podziękować jak w takiej niematerialnej formie ?
>

> Ryszard R.

Coś tam pewnie z historii harcerstwa czytałeś. Więc pewnie wiesz
dlaczego Twoja propozycja jest niedorzeczna.

Od nagradzania za służbę są Krzyże Zasługi dla ZHP. Stopnie nie służą
temu celowi. Na szczęście to natura rozprawia się z kłopotem
niewielkiej liczby osób, która marzy o ponownej możliwości założenia
biało-czerwonej podkładki. Przepraszam co wrażliwszych za
niedelikatność ale strasznie mnie ta kwestia drażni.
Kowlak