[Czuwaj] Co harcerz powinien przeczytac?

Piotr Giczela piotr.giczela w zhr.pl
Śro, 26 Maj 2010, 21:15:21 CEST

>>> Adrian

Kiedyś, dobrych parę lat temu, już ten wątek na liście krążył. Stworzyłem wówczas taka listę lektór ze swej półki. Spróbuję ją odszukać na dysku i zaraz tutaj wrzuciś. A jeśli się nie uda, to zrobie przegląd półek. :-)

phm. Piotr Giczela HR
1. ŁDH ?Młody Las?
Łuków