[Czuwaj] Co harcerz powinien przeczytac?

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 26 Maj 2010, 22:59:19 CEST

W dniu 26 maja 2010 21:27 użytkownik Rafał Suchocki
<suchy206 w gmail.com> napisał:
> Może to nie będzie do końca odpowiedź na Twoje pytanie, bo podane
> ksiązki harcerskie nie są. Ale są wartościowe. Smutna prawda jest
> taka, że książki w rodzaju "Księgi Jaszczurki" zestarzały się
> niesamowicie. I o ile pewnie zainteresowałyby przyszłą studentke
> polonistyki, spędzającą czas na romantycznym wpatrywaniu się w niebo,
> to raczej nie przeciętną gimnazjalistkę.

My man.
Chciałem to napisać, ale wiedziałem że Soo to zrobi i poda pełną listę
lektur. Nie zamykajmy się w harctrixie czytając jakieś praksięgi (choć
wszystkich nie neguję) ;)