Re: [Czuwaj] Cisza na liście a tu...

Marcin ziutazky w gmail.com
Sob, 20 Lis 2010, 09:53:57 CET

Nie wyrzucajmy sobie złej woli

Dla mnie jest ważna idea i wyznaczone kierunki, ale... Wczoraj na
czacie zadałem tylko dwa pytania dotyczące tych propozycji. wybrałem z
głowy te, które nie były jakoś kontrowersyjne -o zasady pracy z
"żubrami" jak określił instruktorów dryfujących poza organizacje i
najważniejszy target wizerunku chorągwi (rozumiem machinę wyborczą i
wiem, że na pytanie "w co powinniśmy inwestować w pierwszej
kolejności" kandydat raczej nie odpowie).

ale uzyskałem tylko ogólniki (kiepski był czat, bo po co go
organizować jeśli się nie zamierza powiedzieć czegoś ponad to co jest
na stronie?)

i dla mnie, przynajmniej aktualnie, to kto będzie odpowiadał za
kształcenie oznacza jak będą one realizowane, jakie będą konkrety

i też jeszcze nie jestem przekonany. to chyba nie grzech?

phm Marcin Maryl