Re: Re: [Czuwaj] Re: Cisza na liście a tu...

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Czw, 25 Lis 2010, 13:59:59 CET

----- Original Message -----
From: "Jan Orgelbrand" <jan.orgelbrand w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, November 25, 2010 12:33 PM
Subject: Re: Re: [Czuwaj] Re: Cisza na liście a tu...

Dla mnie też sprawa jest prosta.Paragraf 6 uchwały XXXIII Zjazdu ZHP
wprowadzającej zmiany do Statutu ZHP jest niezgodny ze Statutem .Nie został
też zgłoszony jako zmiana w Statucie . A statut jest najwyższym prawem
naszego (i każdego innego) stowarzyszenia ,a nie duch ktory unosi się albo
nie unosi nad zjazdem. Słuszna uwaga Seascouta: "Żyjemy w państwie prawa i
jak dla mnie - normalnym jest, że powinno się prawo egzekwować."

Pozdrawiam
hm. Jan Orgelbrand

Sugerujesz Janie że "walne zgromadzenie" stowarzyszenia
czyli władza kreująca statut,
nie moze uchwalać przepisów "przejściowych" ?

Czesław