Re: [Czuwaj] List Naczelnika Maślanki

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Pon, 11 Paź 2010, 20:54:14 CEST

W dniu 11 października 2010 18:54 użytkownik seascout
<czwartak w gmail.com> napisał:
> Znalazłem na FB... A podobno krąży między instruktorami, więc może warto i
> tu przytoczyć... Co myślicie o tym liście?
>
> Seascout

Może to trzeba być byłym naczelnikiem żeby postawić się tym kilku
osobom, o których pisze dh Wiesław. Aktualni członkowie RN i GK
czytają listę więc pewnie jak znajdą chwilę to napiszą co mają zamiar
zrobić w sytuacji gdy p. Woźniak albo dh i dh Kowalczyk, Rura,
Domagała czy Andrysiak ponownie zostaną  wybrani na funkcje komendatów
i komendantek.

Kowlak

PS. Słyszałem wiele dobrego o rajdzie komend - gratuluje organiztorom
- może warto zapamiętać jak się to udało zrobić i spróbować przy
następnym zlocie harcmistrzów.