[Czuwaj] CWM - zaporszenie na spotkanie

seascout czwartak w gmail.com
Śro, 2 Lut 2011, 12:18:03 CET

> Jeszcze jedno. Bolą mnie komentarze (w portalu wodniacy.eu) co do
> ZHR-owskiego rodowodu Tomka zwanego Marabutem.
>
> Ja, jako młody ale zaangażowany instruktor ZHP, osobiście przeżywałem
> rozłam w 1989 roku i później. Moje rodzinne środowisko też się podzieliło.
> Było wiele słów i czynów, które bolą do dzisiaj. Są tacy, w stosunku do
> których potrzebowałem piętnastu lat, by usiąść obok. Przez to wszystko do
> Druhów i Druhen z ZHR odczuwam, jakby to powiedzieć, potrzebę chłodnego
> dystansu.

Może problem nie polega do końca na tym, że Marabut jest z ZHR, a problemem
jest to, że jest spoza ZHP. Może problemem jest to, ze nie spytano NAJPIERW
wewnątrz ZHP, czy nie mamy własnych specjalistów, którzy chcieliby ozywić
CWM i dopiero po tym, jak nie było chętnych wewnątrz organizacji siągniętoby
po kogoś spoza ZHP?

Szczerze mówiąc, dla mnie to do tej pory jest niezrozumiałe...

Seascout