[Czuwaj] Co to szczep ? I jeszcze o certyfikacie

Tadeusz Pieńkowski tadek208 w gmail.com
Pią, 25 Lut 2011, 00:23:29 CET

No tak, ale jeżeli szczep jest złożony z drużyn, które wolą się
połączyć, aby płacić mniej to chyba coś jest z nimi nie tak. Zresztą
tak sama mnie zastanawia czemu taka opłata miałaby mieć wpływ na
rozwój szczepów. Szczep nie powstanie z powodu ulg w składkach, a jak
już pisałem, jeżeli składa się ze słabych drużyn to połączenie w jedną
silną (która może w przyszłości dać kilka silnych) niekoniecznie jest
czymś złym.

Tadek