[Czuwaj] Re: co to szczep

Maciej Palka maciej.palka w zhp.net.pl
Pią, 25 Lut 2011, 22:35:37 CET

Ja tylko zaznaczę - gwoli ścisłości - że powód dla której śląskie drużyny
wodne mają swój model taki jaki mają nie wynika ani z kwestii finansowych
ani ze złego rozumowania metodyki - toz jednej strony kwestia
przyzwyczajenia a z drugiej specyficznej formy strukturalnej jakie nasze
drużyny mają - jest im tak samo blisko do szczepu jak do drużyny - mają
cechy po części szczepu a po części drużyny - a że nie mogą się nazywać
szcezpodrużynami to trzeba było określić bliżej czemu się skłaniają - to tak
OT