Re: [Czuwaj] walka partyjna w ZHP - by³o CWM

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Czw, 6 Sty 2011, 14:03:40 CET

W dniu 6 stycznia 2011 13:34 u¿ytkownik Jan Orgelbrand
<jan.orgelbrand w gmail.com> napisa³:
> Drogi Druhu Rafale,
> Róznica miêdzy mn± a Panem Marchlewiczem jest taka, ¿e ja nigdy nie
> wykorzystywa³em ZHP do wspierania swojej partii politycznej.

Przemek wypisa³ siê z ZHP?

 A swoj± drog± "wypychanie" mnie przez Druha z listy dyskusyjnej
> uwa¿am za niegrzeczne. Ja nie proponujê, aby Druh zabra³ swoje zabawki ,
> chocia¿ nie wszystkie mi siê podobaj±...

Ostatnimi czasy sam siê z niej wypchn±³e¶.

A nie. Pomyli³em siê. Ty po prostu nie chcia³e¶ odpowiedzieæ na
pytanie bo musia³by¶ przyznaæ siê do manipulacji

> Pozdrawiam
> hm Jan Orgelbrand

Pozdrawiam

Kowlak