Re: [Czuwaj] walka partyjna w ZHP - było CWM

seascout czwartak w gmail.com
Czw, 6 Sty 2011, 16:49:56 CET

 A swoją drogą "wypychanie" mnie przez Druha z listy dyskusyjnej

> uważam za niegrzeczne. Ja nie proponuję, aby Druh zabrał swoje zabawki ,
> chociaż nie wszystkie mi się podobają...

Pomijając wszystko inne chciałbym zaznaczyć, że nie wypycham Druha Jana z
listy, tylko dyskusję z przeciwnikiem partyjnym. Widzisz Druhu Janie
różnicę?

Z mojego punktu widzenia - instruktora ZHP - jest doskonale obojętne, czy na
skutek działań skarbnika, majątek ZHP (na przykład Perkoz) przejdzie w ręce
jakiegoś banku, kasy, partii politycznej czy szwagra skarbnika, czy
wszystkich razem. Dla mnie ważne jest tylko to, że tracimy majątek. Na rzecz
kogo go tracimy - jest mi to obojętne.

I podobnie z tą fundacją. Osoba Przemka, w składzie Rady Fundacji, niepokoi
bo jest on tą osobą, która nieudolnie przeprowadzała przetarg na działanie
CWM, powodując, że konkurs nie został rozstrzygnięty w terminie. Ponadto
jest byłym skarbnikiem Związku, który otrzymał negatywną ocenę Zjazdu.

Nie sposób uciec przed snutymi tu i ówdzie domysłami, że konkurs zamknięto,
ponieważ nie wygrał Marabut. Ale ja się od tego odcinam.

W tym kontekście, jego powiązania polityczne, są sprawą zupełnie
nieistotną... I dlatego zaproponowałem, żeby ewentualną dyskusję nad
członkostwem jakiegoś naszego instruktora w tej czy innej partii, przenieść
gdzie indziej. Dyskusję przenieść. Nie dyskutantów.

Kłaniam się nisko

Seascout