[Czuwaj] CWM

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Czw, 6 Sty 2011, 15:45:13 CET

Dnia 06-01-2011 o 14:03:55 Michał Sadowski <michal w michalsadowski.com>
napisał między innymi:

> Mam nadzieję, że Marabutowi nie chodziło o przywrócenie CWMu jedynie
> słusznemu i prawdziwie polskiemu harcerstwu tj. ZHR. Wtedy nie będzie już
> tam miejsca dla naszych ZHP harcerzy. Nie będzie tego miejsca ponieważ
> nie wszyscy wierzą w jednego jedynie słusznego Boga, nie wszyscy są
> rodowitymi polakami, nie wszyscy mają biały kolor skóry.
>
> W ZHP nie dzielimy dzieci i młodzieży na lepszą i gorszą, odpowiednią i
> nie
> odpowiednią dla naszej organizacji na podstawie kryteriów jakie stosuje
> ZHR.

> [...]

Druhowie. Wolno zadawać pytania, wolno mieć wątpliwości, nawet wolno
wątpić w czystość intencji Głównej Kwatery ZHP i druha Tomka zwanego z
dawien dawna Marabutem. Ale pewien styl wypowiadania się, argumenty ad
personam, wypominanie komuś przynależności do innej organizacji
harcerskiej, zarzucanie dzielenia dzieci i młodzieży na lepszych i
gorszych, nie uchodzi. Nie uchodzi, bo to harcerska lista dyskusyjna, nie
uchodzi dziś, bo dziś święto Objawienia Pańskiego.

Za taki styl wypada tylko przeprosić.

Czuwaj!

hm. Darek Brzuska
drużynowy 254 WDH "Matecznik" im. Janka Bytnara "Rudego"
przewodniczący komisji prawnej RN ZHP