[Czuwaj] Gotowanie w zastepach

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Nie, 9 Sty 2011, 05:09:08 CET

W dniu 9 stycznia 2011 01:27 użytkownik Rafał Bednarczyk
<rafal.bednarczyk w zhp.pl> napisał:
> Witam wszystkich,
> No i na koniec pozwole sobie zauwazyc chyba w omawianym temacie zdarzenie
> niezmiernie istotne, ale poniewaz niepopularne na tej liscie, to skrzetnie
> przemilczane: sukces ostatniego zlotu w Krakowie, gdzie gotowanie odbywalo
> się
> w druzynach zlotowych czyli nie było centralnego zywienia w plastikowych
> pojemnikach, czy tez zestawow - model który skopiowalismy w 100%
> ze swiatowego jamboree skautowego.
>
> pozdrawiam wszystkich
> R. Bednarczyk

Dobrze, że ja akurat chwaliłem Zlot za sposób organizacji jedzenia
więc Rafał nie pije do mnie. W każdym razie jako, że i ja planuję w
tym roku taką organizację żywienia podczas obozu to chcę się wzorować
na sposobie z jakiego korzystałem na obozie w Kanderstagu. Codziennego
wydawania produktów i książki kucharskiej na dany dzień.

Kowlak

--
Piotr Kowalski