Re: [Czuwaj] Prycze a instrukcja , by³o: cv

Piotr Ko³odziejczyk piotr w kolodziejczyk.waw.pl
Czw, 13 Sty 2011, 09:21:18 CET

W dniu 7 stycznia 2011 22:33 u¿ytkownik seascout <czwartak w gmail.com> napisa³:
> Zatruta 10 osobowa rodzina mo¿e otrzymaæ pomoc w powiecie od zaraz.
>
> Zatrut± 150 osobow± grupê dzieci nie umie¶ci siê w jednym szpitalu. Robi siê
> z tego zagadnienie logistyczne. Jak to roz¶rodkowaæ, do jakich szpitali,
> sk±d ¶ci±gn±æ dodatkowych lekarzy, pielêgniarki, karetki, opiekunów dla
> dzieci itp... Jest jednak ró¿nica pomiêdzy zatruciem 10 osób a 100 osób.
>
> I st±d inny re¿im sanitarny przy 5 - 8 osobach a inny przy du¿ym, zbiorowym
> ¿ywieniu. IMHO ca³kiem s³usznie.

Rafal, tak myslalem, myslalem i cos mi sie nie zgadza. Gdyby to byla
kwestia zwiazana zapewnieniem opieki, to nie moglyby dzialac dworcowe
knajpy w ma³ych mie¶cinach, a wduzych miastach musia³bys podawaæ dane
z dowodu, by kupic kebab. ;)
Poza tym to w ogóle postawienie na g³owie. Poniewa¿ nie mo¿my ci
zapewniæ opieki w razie czego, to lepiej ¿eby nikt nic nie jad³. Albo
skoro popsuty jest ¶mig³owiec GOPR, to wszystkie szlaki zamykamy.
Jaki¶ inny pomys³?
P.