[Czuwaj] RE: Poszukiwani instruktorzy do wywiadu o Gryllsie

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Pią, 14 Sty 2011, 22:16:49 CET

----- Original Message -----
From: "seascout" <czwartak w gmail.com>

I tu dygresja... Czy w ZHP kogoś obchodzi spadek 5%? Mamy jakieś 10% - 15%
rocznie, w ciągu kadencji, bywa że 25%, ale żeby się ktoś tym specjalnie
przejął - to nie słyszałem.
I po drugie.... Czy kogoś w ZHP obchodzi strategia? A tym bardziej jej
realizacja? Moja chorągiew po raz kolejny nie przyjęła planu strategicznego,
GK miarkuje jakieś ruchy... ale ważniejszy jest samolot, krzyż na
krakowskim, światełko pokoju i (jak wiemy ze sprawozdania Naczelniczki) to,
żebyśmy z placu schodzili razem z wojskiem...

Seascout
--

Komendantem mojej chorągwi został członek ustępującej komendy odpowiedzialny
za rozwój liczebny. Spadek za jego kadencji wyniósł ok 1/4 do 1/3 stanu