[Czuwaj] rozwój liczebny

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Pon, 17 Sty 2011, 17:06:20 CET

Dnia 17-01-2011 o 15:06:53 Kamil Wais <kalimu w wp.pl> napisał:

> Dotarłem do tych materiałów całkiem niedawno jak się przygotowywałem do
> konferencji w Łodzi "Harcerstwo2010+"
> więc mogę trochę uzupełnić te informacje o fragment ze swojego referatu
> dot. rozwoju liczebnego - może kogoś zainteresuje:
(...)
> Przy tym do tego celu strategicznego przypisane zostały wymierne
> wskaźniki pozwalające na ocenę stopnia jego realizacji. I tak poziom
> rocznego wzrostu liczebnego
> organizacji został określony na minimum 3%, a docelowo 5% w stosunku do
> poprzedniego roku.
> Efektem takich działań było bardzo konsekwentne zmniejszenie spadku a
> następnie wzrost liczebny

No świetnie. A gdzie taki zainteresowany tematem instruktor jak ja, może
się dowiedzieć nie tylko co oni zrobili, ale także w jaki sposób to
zrobili?

MSPANC:
Bo trudno mi uwierzyć, że wzrost liczebny nastąpił od tego, że przypisali
do celu wymierne wskaźniki pozwalające na ocenę...
;-))

Szczerze zainteresowany Darek