[Czuwaj] Re: Posiedzenie RN ZHP

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Wto, 8 Mar 2011, 14:10:49 CET

----- Original Message -----
From: "Piotr Wychowaniec" <piotr.wychowaniec w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, March 08, 2011 12:42 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Re: Posiedzenie RN ZHP

Nasi przedstawiciele we władzach naczelnych podjęli decyzję. Aby
uratować sytuację finansową Związku Harcerstwa Polskiego (nie Głównej
Kwatery) potrzebna jest dodatkowa składka i już.

Jeśli chodzi o mnie, to jestem studentem, pracuję dorywczo, a zapłacę
rzeczoną składkę. Wszak 80 zł to nie fortuna. to tylko 7 zł
miesięcznie.

I jeszcze jedno - hufce, szczepy i drużyny posiadają przecież swoje
środki finansowe. Uderzcie się Druhny i Druhowie w pierś i
odpowiedzcie sobie jak Wam idzie zarządzanie finansami w Waszych
jednostkach. Jeśli nie macie funduszy szczepów i drużyn, to jakim
prawem osądzacie tych, którzy zarządzają finansami całej organizacji.

A jeżeli jednak posiadacie pieniążki na kontach swoich jednostek, to
tym najbiedniejszym instruktorom, którzy faktycznie nie mają z czego
opłacić tej składki, możecie przecież owe 80 zł dofinansować.

No dobra. W taki razie się umówmy.
Tą "składkę" mój szczep zapłaci.
Znajda sie na to fundusze.
Ale następne takie "składki" za mój szczep
płacisz Ty lub Twój szczep.
Zgoda ?

Pozdrawiam
Czesław