[Czuwaj] Re: Posiedzenie RN ZHP

Andrzej Starski astarski w wp.pl
Śro, 9 Mar 2011, 13:59:09 CET

Rafał,

Ad. 1.
Rozwiązanie d) prowadzi do wyprzedaży majątku w chorągwiach - nie można z
góry założyć, że to się da zrobić bez szkody dla chorągwi - to z pewnością
skarbnik rozważa - i chyba trudno temu skarbnikowi zarzucić czołobitność
przed KCh. Z resztą jako instruktor Stołecznej przypominam sobie, że nasza
chorągiew już partycypowała w finansowaniu należności GK ZHP, jakie ta GK-a
zastała po poprzednikach.

Ciekaw jestem, czy tym Ci co piszą na liście zgłaszali takie propozycje na
zjazdach swoich chorągwi - nie wiem, jednak mimo to wątpię...

Ad. 5.
Masz rację, że to co piszę brzmi mentorsko - jak Górek chce niech szuka... -
ale pisząc to nie myślałem o jakiejś sztuczce - zwyczajnie rażą mnie głosy
instruktorów przekonanych do wybitnego poświęcenia dla ZHP. Nie chcę nikogo
pouczać ale tak to czuję - i to też sprawiło, że w ogóle zdecydowałem się
napisać. Ja mam wrażenie zwykłości tego, co robiłem przez lata służby. I
choć tak to zestawiłeś, to nie chodzi mi o to by schylić czoła, bo ja byłem
kimś tam (pewnie dla jednych kimś, a dla drugich nikim). Tylko o trochę
skromności wobec problemów ZHP i harcerstwa, które ono po prostu ma i trzeba
sobie z tym poradzić.

Pozdrawiam,

Andrzej Starski