[Czuwaj] Re: Re: Re: Posiedzenie RN ZHP

Andrzej Starski astarski w wp.pl
Śro, 9 Mar 2011, 22:51:07 CET

Janusz!

AS:

> Ze spiskową teorią trudno dyskutować...

sikor:

> Andrzeju, proszę pomyśl chwile zanim napiszesz. To nie żadna teoria
> spiskowa tylko analiza systemu pozyskiwania kadry zarządzającej w ZHP (o
> ile to co jest można nazwać systemem)

Staram się! Ale nie wiem jak dokonałeś analizy wpływu systemu pozyskiwania
kadry na zarządzanie w ZHP, tak złe, że "płakać już nie ma po czym".
Pozyskiwanie rozumiesz jako wybory na funkcję? (no bo tak się pozyskuje
skarbnika ZHP), czy o przygotowanie do funkcji czyli system kształcenia? W
szczególności nie wiem jak SSI na to wpływa - obecny jest lepszy od
poprzedniego, a i poprzedni przysporzył nam mnóstwo dobrych instruktorów.

Stąd moja ocena. Skoro jednak piszesz, że się mylę - to OK przyjmuję,
wycofuję i przepraszam.
Janusz? a nie jest tak, że trochę siejesz defetyzm? z tym, że "już płakać
nie ma po czym".

Pozdrawiam,

Andrzej