Re: [Czuwaj] wykładnia kadry zhp

Piotr Kołodziejczyk piotr w kolodziejczyk.waw.pl
Śro, 14 Wrz 2011, 14:47:53 CEST

W dniu 14 września 2011 14:25 użytkownik <harclot w poczta.onet.pl> napisał:

> ----- Original Message ----- From: "Piotr Kołodziejczyk" <
> piotr w kolodziejczyk.waw.pl>

Eee tam Czesiu,  sprowadzasz do absurdu.
Powiedz lepiej konkretnie. Są przygotowania do zjazdu, na liście osób z CPW
opublikowanej przez komendanta nagle zauważasz, że na powiedzmy 80 osób jest
6, które pełnią funkcje zastępców komendantów, kwatermistrzów w szczepach
etc., którzy zostali mianowani przez komendanta hufca i dlatego tam się
znaleźli. To są dobrze zapowiadający się instruktorzy pełni zapału i
zaangażowania.
Co robisz? Kapujesz do KCH decyzję o mianowaniu, mówisz tym osobom na
zjeździe/przed - że tak właściwie znaleźli się tu niezgodnie z prawem,
spokojnie czekasz na zjazd (został jakiś tydzień) i potem podważasz jego
decyzję, połykasz ta gorzką pigułkę i próbujesz przed następnym zjazdem
sprawy nagłośnić i wyjaśnić?

admiral