Re: [Czuwaj] Karty członkowskie...

Andrzej Sawuła andrzej.sawula w zhp.net.pl
Pią, 27 Kwi 2012, 11:38:57 CEST

W dniu 27 kwietnia 2012 11:19 użytkownik Marcin Bednarski <
parasol w harcerstwo.net> napisał:

> Co do korzyści, które może to przynieść, to mam od ręki taki pomysł:
> [...]
>
> Bałamutne czarowanie dużymi liczbami. Jeżeli dzięki jakimkolwiek układom,
> które podejmie GK w ciągu najbliższych trzech lat uzyskam osobiście 6 zł
> zniżki na jakiekolwiek towary albo chociaż na spanie na Głodówce, to już
> wychodzę na zero. Oczywiście jeżeli ktoś przez trzy lata będzi tę kartę
> przechowywał w szafie to nic nie zyska, no ale to już jest jego problem,
> że nie
> skorzystał ze stworzonych mu możliwości.

> [...]

Twoje argumenty byłyby w 100% słuszne, gdyby albo karty były dobrowolne,
albo ich funkcja "legitymacyjna" dawała Związkowi wyraźne korzyści, a
pre-paid był jedynie fajnym dodatkiem. Żaden z tych przypadków nie zachodzi.

Nie przypominam sobie, żebyśmy dawali władzom Związku legitymację do
załatwiania członkom produktów finansowych i obligatoryjnego obciążania nas
kosztami. I nie jest "już moim problemem", że nie skorzystam z oferowanych
możliwości, skoro nikogo o te możliwości nie prosiłem.
--
hm. Andrzej Sawuła HR
Komendant Hufca ZHP Gdańsk Wrzeszcz-Oliwa