Re: [Czuwaj] Karty członkowskie...

Bartosz Szumski szumyk w gmail.com
Pią, 27 Kwi 2012, 14:02:37 CEST

Tak się zastanawiałem czy dalej polemizować ... dlatego zadam jedno
pytanie, możesz odpowiedzieć ?

Andrzej jesteś komendantem hufca - ile masz lat ?
(ja mam 39 aktualnie członek KSI w Hufcu)

Wydaje mi się, że jesteś dorosłym dojrzałym człowiekiem...
więc :
- jak ostatnio w hotelu płaciłem plastikową kartą "kaucję"  to jakoś
nikomu nie przeszkadzało to, że nie ma tam mojego zdjęcia - jakoś
jednak zostałem zidentyfikowany :)
- rzadko dzisiaj jestem off-line :), a znam młodszych którzy są
jeszcze rzadziej ;) - przynajmniej widzę że TY jesteś niemal cały czas
ON-LINE :)

Bartek