Re: [Czuwaj] Karty członkowskie...

Andrzej Sawuła andrzej.sawula w zhp.net.pl
Pią, 27 Kwi 2012, 14:20:48 CEST

W dniu 27 kwietnia 2012 14:02 użytkownik Bartosz Szumski
<szumyk w gmail.com>napisał:

> Tak się zastanawiałem czy dalej polemizować ... dlatego zadam jedno
> pytanie, możesz odpowiedzieć ?
>
> Andrzej jesteś komendantem hufca - ile masz lat ?
> (ja mam 39 aktualnie członek KSI w Hufcu)

39. Jestem z zawodu programistą. To tak pod kątem Amisza.

> Wydaje mi się, że jesteś dorosłym dojrzałym człowiekiem...
> więc :
> - jak ostatnio w hotelu płaciłem plastikową kartą "kaucję"  to jakoś
> nikomu nie przeszkadzało to, że nie ma tam mojego zdjęcia - jakoś
> jednak zostałem zidentyfikowany :)

Mylisz się. Karta kredytowa nie identyfikuje użytkownika. Dlatego m.in. w
razie wątpliwości sprzedawca żąda dowodu tożsamości. Spróbuj załatwić jakąś
urzędową sprawę, posługując się tylko kartą kredytową.

> - rzadko dzisiaj jestem off-line :), a znam młodszych którzy są
> jeszcze rzadziej ;) - przynajmniej widzę że TY jesteś niemal cały czas
> ON-LINE :)

To prawda, ale co z tego?
--
hm. Andrzej Sawuła HR
Komendant Hufca ZHP Gdańsk Wrzeszcz-Oliwa