[Czuwaj] Pismo Skarbnika ZHP - składki

climbton climbton w poczta.onet.pl
Pon, 15 Kwi 2013, 10:45:49 CEST

A dokładniej w 2006 roku :). Przeciwnikom lub sceptycznym zwolennikom
tego pomysłu (opłaty licencyjnej czy jak to zwał) dodam że w w tej
propozycji składki nadal były,  tyle że w całości zostawały  w drużynie.
I z tych środków też mogła by być opłacana opłata. I taka forma,
przynajmniej moim zdaniem wpływała motywująco. Przy odpowiednio
skalkulowanej opłacie zyskały by obie strony, tu mam na myśli  i drużyny
i stan liczebny w ZHP.

pozdrawiam
TŁ