[Czuwaj] Dyskusje

Pią, 1 Sie 2014, 12:23:14 CEST

W edukacji jest tak samo :), ale ten produkt z rynku zejść nie może, bo
jest centralne planowanie.

A poważniej - nie sądzę, żeby było jakoś gorzej niż w dawniejszych
czasach. Ja się zapisałem do harcerstwa w 1985 roku, to wtedy był niby
mniejszy beton? Patrząc na swoją chorągiew to jest dokładnie odwrotnie.
Ja z troską patrzę raczej z miejsca w KSI na częstą przypadłość jaką
jest brak charyzmy u kandydatów na instruktorów.

hm. Marcin Bednarski
parasol w harcerstwo.net
--
Nie wolno kłaniać się Okolicznościom