[Czuwaj] Składka a ZHP, WOSM i WAGGGS

Paweł Chmielewski pawel.chmielewski w zhp.net.pl
Pią, 2 Sty 2015, 15:49:30 CET

Cześć i czołem wszystkim!
Niestety nie przypominam sobie tej korespondencji sprzed roku (kiedy
konkretnie??), ale Druh ma oczywiście rację, trzeba pisać.
Dzisiaj wieczorem udzielę wyczerpującej odpowiedzi, teraz odpisuję "na
szybko" ze stacji benzynowej.

Naprawdę cieszę się, że temat składek i finansów organizacji wywołuje duże
zainteresowanie. Myślę, że w tym roku będziemy rozmawiać o nich naprawdę
często.

Paweł Chm.

PS. Zapraszam też do lektury ostatniego numeru "Czuwaj" :)