[Czuwaj] Składka a ZHP, WOSM i WAGGGS

Przemek Bartecki ciemniak w gmail.com
Pią, 2 Sty 2015, 16:22:10 CET

Czuwaj

Ciesze się że Druh pisze.

Poniżej piszę oryginał treści [ tuz góry przepraszam, teraz to odkryłem
pisałem na poczatku marca, pomyliło mi się ze stycznie bo chyba dotyczyło 1
wydania czuwaj, i zostalo skojarzenie ze 1 = styczeń, pisałem z maila
przemyslaw.bartecki w gmail.com ]

Czuwaj Druhu

*Przemek Bartecki <https://www.facebook.com/PrzemekBartecki>* z tej strony,
instruktor Hufca Wołomin. Piszę do Druha odnośnie artykułu w ostatnim
Czuwaju. Razem z WIPem byśmy stworzyli ikonografki, które by w jasny sposób
mówiła o składce, ewidencji i finansach Drużyny.

1 Ewidencja : jest gdzieś jakiś dokument mówiący prosto co daje bycie w
Ewidencji [ możliwość udziału w harcerskich wydarzeniach i nie tylko]? Jak
Druh wspomina o ubezpieczeniu jakie GK zawiera w imieniu organizacji, to
czy to ubezpieczenie jest w ramach składki czy trzeba coś dopłacać ?

2 Składka :  czy od drużyn próbnych też pobieramy skladki ? *Udało mi się
znaleźć odpowiedź że tak*

3 Finanse Drużyny: Czy druzynowy odprowadza 4 zł/os czy też 3,20 zł/os?
Akcja zarobkowa jest chyba niczym innym jak zbiórką publiczną, o ile się
nie mylę. Zatem czy ZHP ma podpisaną jakąś umowę z odpowiednim
ministerstwem na prowadzenie całorocznej zbiórki publicznej, a min
formalności to zgłosić to do odpowiedniej komendy? *Dowiedziałem się, że
tak oprowadza się 3,20 , co do tematu akcji zarobkowej nadal brak
odpowiedzi.*

*pozdrawiam*

jak coś się uda będzie super :)